sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Luukku 2

Hyvä Joulupukki, olet kuulemma vanha mies jolla on valkea, tuuhea parta.
Äiti vähän epäilee, että saattaisin sinua pelätä, mikäli sinuun törmäisin.
Olen muutamaa päivää reilu 8kk vanha, ja olen ollut mielestäni erittäin kiltti.
Tosin viime aikoina olen kiukutellut enemmän, mutta äiti sanoo sen kuuluvan tähän ikään. Kai saan lahjoja vaikka kovasti olenkin viime päivät roikkunut äidin lahkeessa?
Koska kasvan koko ajan, minä tarvitsisin vaikka mitä!
Hankintalistalla olisi uudet rattaat ( koska nykyisiin olen kohta jo liian painava),
 turvaistuin, taaperokärry, vaatteita. 
Tai no äiti on noista puhunut, mä itse haluaisin jotain uusia kivoja leluja!
Oon nähny joskus kavereilla Brion leluja, ne on kuulemma kestäviä. 
Sellaset vois olla kivoja.
Tornejakin ois varmasti kiva kaataa, jos äiti ja isi niitä mulle pinois.. 
Saiskohan toivoa niitä?
Äiti kertoi, että Leena-tontulta saan manducan. 
Mä en tiedä vielä tykkäänkö siitä, mut kuulemma niitä täytyy käydä koittamassa joku päivä.
Sit me ainakin äidin kans päästäis helposti viemään Aapo- koirakin ulos kun ei tarvitsis tuolla lumihangessa vaunuja koittaa työntää (äitiltä on päässy pari sellasta sanaa tuolla hangessa, mitä mun ei vissiin pitäis kuulla.. ).
Mutta koska oon ollu tosi kiltti, niin mä otan mielelläni vastaan kaikki rapisevat paketit mitä mä Joulupukki sun mielestä ansaitsen.
Nähdään viimeistään aattona.

Terveisin Emil, 8kk 2pvä

4 kommenttia:

  1. Ihana kirje <3 Ihana Emil ;) ihana tuo kohta: äitiltä on päässy pari sellasta sanaa tuolla hangessa, mitä mun ei vissiin pitäs kuulla ;D Ihanaa joulun odotusta sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emil kiittää ;)
      Samoin sinne leppoisaa joulunodotusta!:)

      Poista
  2. Kyllä Emil on varmasti ansainnut kaikki lahjat mitä tuleman pitää :) Mukavaa joulun odotusta Emilille ja äidille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki on :)
      Teille myös ihanaa joulun odotusta!

      Poista