torstai 11. huhtikuuta 2013

Yhdeksän kiloa, missään ei näy?

Superdieetti tosiaan päättyi jo jokunen aika sitten.
Superdieetin ekstra alkoi viikko superdieetin jälkeen. Myönnän heti alkuun, etten ole päivääkään noudattanut kyseistä ruokavaliota ekstran puolella. Olen syönyt kohtuudella ihan tavallista kotiruokaa ja paljon vihanneksia joka aterialla. Ateriavälin olen yrittänyt pitää kolmessa tunnissa, ja vettäkin yritän saada menemään ainakin sen 2,5litraa per päivä.
Vaaka näytti eilen ja tänään aamulla tasan 58kg.
Kiloja lähtenyt yhteensä siis vähän päälle yhdeksän, ja itse olen tyytyväinen.
Harmi vain, etten näe itse peilistä minkäänlaista muutosta.
En tiedä johtuisiko sitten tuosta löysästä mahanahkasta vaiko mistä.
Onko teillä toimivia vinkkejä tuohon ongelmaan?
Vatsoja kyllä teen, mutta missään se ei vaan näy. Tekniikkakin on oikea.
Eihän tulokset hetkessä tapahdu, mutta luulisi että tässä kahden kuukauden aikana jotain näkyisi.



Harmittaa kun tiet on vielä paikoin jäässä, niin ei uskalla lähteä juoksemaan mitään uutta reittiä.
Toissapäivänä kun kävin juoksemassa pisti mahaan niiiiiiiiiin paljon. Olin syönyt tuntia aikaisemmin, eli väli oli liian lyhyt. Jatkoin pistosta huolimatta juoksua, ja nyt edelleen sama kohta mahasta on kipeä kun hengittää syvään. Kipu tuntuu vatsalihaksessa mutta ei sitten kuitenkaan. Enpä siis yritä edes selittää tarkemmin :D
Vielä kun saisi lenkkiseuraa, niin olisi paljon mukavempaa. Kaikki kaverit kun asuvat kauempana, eikä sitä lenkin takia viistsisi lähteä metrolla suhaamaan.

Emma

20 kommenttia:

  1. Kuinka pitkä olet?

    Tosi hoikassa kunnossa olet, pitäisikö sun lihaksia treenata niin näkyis vielä paremmin tulokset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon 170cm pitkä. :)

      Pitäishän tuota, mutta tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta käydä salilla. Ensi kuussa sitten. Kotona oon tehnykin tuota superdieetin ja superdieetti ekstran kotitreeniä, ja sillä PITÄIS tulla lihaksia mut ei kyllä meikäläiselle. :D

      Poista
  2. Onko sulla kuvaa ennen painon pudottamista? Ne vierekkäin tai alekkain niin varmasti näkee eron! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://taavalssi.blogspot.fi/2013/03/tankataan-tankataan-tankataaaaan.html

      tuolla on noi kuvat. :) Kuvista eron näen itsekin mutta en sitte peilistä.

      Poista
  3. Mä en ole ollut millään maksullisella ohjelmalla, mutta laihdutin omatoimisesti 7kg raskauskiloja. Vielä olisi 1 kilo jäljellä pinnistettävää. Sinä olet kyllä kuvissa todella hoikassa kunnossa, eikä kuvassa mielestäni ole roikkuvaa mahaa. Mutta tiedän sen tunteen oikein hyvin, kun katsoo peilistä ja siellä näkyy vain se roikkuva maha. Kyllä se synnytys vain muutti kroppaa ja jotenkin sitä ennen laihduttamista ajatteli, että sitten kun olen laihtunut, niin peilikuva näyttää samanlaiselta kuin ennen. Aavistuksen roikkuvan malliset rinnatkin tekivät sen, ettei vanhat rintsikat mahdu ja jotkut nappipaidat eivät mahdu kiinni rinnan kohdalta. Hullua on katsoa itseään peilistä 7kg kevyempänä eikä näe oikein mitään muutosta omassa peilikuvassaan.

    Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienosti oot saanu painoa pudotettua, onneks olkoon :)
      Seisoessa ei tuota roikkuvaa mahaa niinkään näy, mutta sitten kun istuu ni johan levähtää :D
      tottakai kun nahka venynyt niin aikaahan se vie että palautuu ennalleen.. Tai kaikilla kun ei välttämättä edes palaudu.

      Tsemppiä viimeseen kiloon! :)

      Poista
  4. Vautsi 9 kiloa! Ihan varmasti näkyy jossain :) Nyt vaan on niin vaikee verrata kun pitäis tosiaan olla ennen ja nyt kuvat vierekkäin. En oo käynyt hetkeen puntarilla, pitäis kyllä varmaan. Imettäessä lähti kaikki raskauskilot pois, vaan nyt on tainnu pari kiloa hiipiä jo takaisin. Vatsalihaksia teen minäkin aikalailla, vaan tuntuu että vatsanahka roikkuu vieläkin.Toki tuntuu, että tuo sektiohaavakin vaikuttaa asiaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei imettäessä lähteny juuri mitään. Mutta eihän tuo nyt ihme ollu, kun iltasin vedettiin pekoni ja tonnikala täytteisiä patonkeja ja pussi karkkia per ilta. Liioitellusti siis :D
      Mutta kuitenkin.

      Kyllä se siitä, kumpaisellakin :)

      Poista
  5. Emma - mä kävin 5kk salilla putkeen ja vasta loppuvaiheessa alko lihakset puskee jo esille ja mä en oo edes synnyttäny että älä masennu ;) t. Elsa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi elsa. <3 miss u!
      Onko ollu railakasta meininkiä? Kuvissa oot ainaki ihan liukuri, voisit vähän enempi syödä :D
      Mut joo, en masennu (enpä.. :D), kyl se tästä :) puspus!

      Poista
    2. Paljon rauhallisempaa kuin aiemmilla reissuilla. Ollaan nautittu siita ettei tarvi tehda m i t a a n :D
      Ja oon ma jo turvonnu, ku tuun suomeen nii painelen ekana pyorakellariin laittaan pyoran kesakuntoon ja suuntaan salille aktivoimaan mun salikortin!

      Poista
    3. Ihan hyvä että on rauhallisempaa ;)
      Reissussa saaki turvota, kunhan ei sit jää päälle :)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. No mahanahka ehkä enemmänkin.. ei seisoessa tule niinkään esiin mutta kun istuu niin siinä se.
      Oon tosi kriittinen, ja vähempikin itsearviointi ehkä riittäis.

      Poista
  7. Mulla on 1v 4kk synnytyksestä ja voi juma toi mun alavatsa ja se nahka. Niistä sais leivottua pari pellillistä pullaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuttu fiilis :/ ei auta kun toivoa et joskus kiinteytyis mieleiseks.

      Poista
  8. Ai 170cm ja 58kg...huhhu mä olisin jo tiputuksessa tolla indeksillä. Nyt vaan alat nauttia siitä että sinun vartalosi pystyi luomaan ihanan lapsen ja olet terve, pystyt liikkumaan joka päivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon pienestä asti ollu tosi hoikka. Joskus oli niinkin, että vaikka kuinka söin niin en lihonnut grammaakaan.
      Vaikka painoindeksi on normaali tällä hetkellä, niin minulle itselle tämä ei ole normaali olotila. Paino saakin pysyä näissä lukemissa, mutta haluan ehdottomasti kiinteytyä lisää.

      Noin yritänkin ajatella, kuten tuossa viimeisenä sanoitkin. Lapsi on tärkeintä, ei se miltä näytän. Kelpaan hänelle ja miehelle kuitenkin.

      Poista
  9. Kuvista ei vaan aina saa välittymään sitä muotoa oikein, minkä livenä näkee.
    Ja eihän pituus - paino suhde kerro aina mikä on jokaiselle se hyvä olotila ja että nauttii itse kropastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin näin! Sanoit sen mitä ajattelin iteki :)

      Poista