sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Ihanaihanaihanayö!

Kyllä se kuulkaas nyt taitaa vain niin olla, että Emil on viljoille allerginen, tai ainakin yliherkkä.
Viime yö meni yhdellä herätyksellä, ja silloinkin riitti tutti suuhun.
Aamukakat (x2) oli täysin kiinteää, kun pitkän aikaa senkin koostumus on ollut vähän kyseenalainen.
Poikanen on kuin eri lapsi ja itsellä olo tuntuu LEVÄNNEELTÄ!
Päänvaivaa aiheuttaa nyt vaan se, että mitä mä tolle lapsoselle syötän että se saisi kaiken tarvittavan.
Neuvolaan soitan tietty Maanantaina ja kerron tästä "kokeilusta". Siellä kun oltiin sitä mieltä ettei voi mitään allergiaa olla koska ei itkeskele päivisin.
Itse taas eräältä lääkäripalstalta luin, että nimenomaan vauvojen allergiat ilmenee yölevottomuutena ja itkuisuutena yöaikaan.

Ehkä mä tästä viisastun, kun alan selailemaan netin ihmeellistä maailmaa :) 




Kohta me mennään poikasen kanssa herättämään iskä. :)

Mukavaa isienpäivää kaikille! <3

Emma

5 kommenttia:

  1. Mun blogissa olis haaste sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Mitä neuvolantäti sanoi kun soitit? Mun isällä on keliakia ja kaikki viljat on kiellettyjä. Maissia, tattaria ja riisiä voi syödä, joten niistä sitten keittelet itse puuroa/velliä? Mä pelkäsin, että meidänkin pojalla olis jotain vilja-allergiaa, kun ekoista puurosatseista lehahti posket punasiks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä postailen tänään illalla, niin kerron sitten :)
      Maissajauhoista eilen teinkin puuron poikaselle. Hyvin uppos!

      Poista
  3. Toivottavasti tämä kommentti ei tuu nyt kahteen kertaan, mutta mitä se neuvolantäti sanoi?

    Mun isällä ja sen veljellä on keliakia ja pikkusiskollakin testeissä näkyy jotain siihen viittaavaa. Maissi, tattari ja riisi on ainakin sopivia, eli niistä vaan keität puuroa/velliä?

    VastaaPoista