perjantai 17. elokuuta 2012

Ätsiuh!


Poikanen on TAAS kipeenä!
 En ymmärrä että miten tää on enää mahdollista?
En edes oo varma, monesko kerta tää on.
Tuntuu et vähintään kerta per kuukaus ainakin.
Eli täällä on erittäin kiukkunen pieni mies, jolle ei yöunet pahemmin maistunu ja ylöskin piti päästä jo kuudelta, tottakai.
Odotan vaan iltaa, jos vaikka sais nukkua edes kaksi, kolme tuntia yhtäsoittoa.

Tänään iltasella saadaan viikonloppuvieraita itäisestä Suomesta.
Miekkosen äiti, veli ja kaveri tulevat meille.
Tässä ois project siivoukselle tarvetta, mutta pieni mies vie kyllä kaiken huomion.
Tosin, nythän se nukkuis ja mä voisin siivota loppuun.. :D
Mut onhan mulla ilta aikaa, kun tulevat vasta niin myöhään.

Eilen Emil näki tyttöystäväänsä ja mä sen mammaa.
Alkuun meidän piti olla ihan kaksin, mutta seuraan liittyikin vielä kolmas mamma.
Oltiin istuskelemassa Kaisaniemen puistossa. Syötiin herneitä, piirakoita ja mitä lie pasteijoita, ja nautittiin IHANASTA ilmasta. Oli niin lämmin! Ihanaihanaihana aurinko!
Emil ja Lilli on saman ikäisiä, ja kolmannen mamman muksu on puolitoista viikkoa nuorempi.
Mutta vielä niin PIENI verrattuna noihin kahteen, etenkin Emiliin.


Emil kävi myös ekaa kertaa keinumassa.
Voi että miten poikanen tykkäsi! Meidän pihassa ei ole keinua, joten täytyy varmaa sisälle hommata joku vauvakeinu. Oli niin suloinen tyyppi kun nauroi ääneen joka kerta kun antoi vähän vauhtia.
Olihan keinu tosin vielä vähän liian iso :D





Jos mä nyt oikeesti yrittäsin siivota, eiks ni?

Niin ja hei!
Teitä lukijoita on jo mun mittakaavassa paljon!
Muistan kun alkuun oli neljä lukijaa, ja niistäkin olin ikionnellinen :)
Pitäisköhän munkin järjestää arvonta, ihan teidän kunniaksi? 

Emma












4 kommenttia: