keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

its miiii!


Hotel Mama- blogissa
oli 50 asiaa listattuna, katsotaan jospa täältäkin irtoisi noin monta. :)

1. Äitiys on ehdottomasti parasta mitä voi olla
2. Ymmärrän asioita paljon enemmän nyt, kun on oma lapsi
3. Mieheni on minua vuoden, ja yhden kuukauden nuorempi
4. Aiemmin olin sitä mieltä, että miehen kuuluu ehdottomasti olla vanhempi
5. Tykkään pestä mattoja
6. Ja ikkunoita ( miksi siis meidän ikkunoita ei ole vieläkään pesty)
7. Meillä on tässä kuussa kuusi vuotta täyttävä kääpiövillakoira
8. Harmittaa kun ei ole enää niin paljoa aikaa touhuta sen kanssa
9. Tykkään hirveesti valokuvista
10. Mut en ite osaa oikein kuvata, vaikka kuinka yrittäisin
11. Raskauden jälkeen mun hiukset on alkanu kasvaa nopeemmin
12. Samoin ne on myös tuuheemmat
13. Siltikin haluaisin taas pidennykset, koska kyllästyn odottelemaan kasvua
14. Mulla on melkein aina rakennekynnet.
15. Nyt oon kuitenki ollu jo ainakin kolme viikkoa ilman
16. Haluaisin pudottaa ainakin kahdeksan kiloa painosta pois
17. Raskauden jälkeen kiloja on edelleen jäljellä yli kymmenen
18. Ei sillä ettäkö olisin ihan hirveesti niiden poiskaristamiseks mitään tehnykään
19. Pelkään vaan että mun tissit kutistuu olemattomiks rypäleiks. (:D)
20. Haluaisin asuu osaks maalla.
21. Sillein et ei ihan korvessa, mut kuitenkin korvessa
22. Haluaisin sellasen eläinten vanhustenkodin, mihin ottaisin asustamaan hyväkuntoisia eläinvanhuksia
23. Harrastin ennen laulamista monta vuotta
24. Nykyään en kuitenkaan osaa enää laulaa yhtään (?????)
25. Pianoakin pimputtelin muutamia vuosia
26. Nyt porukat on myyny mun pianon, enkä osaa varmaan edes soittaa enää
27. Mulla on neljä sisarusta
28. Joista kaks on täysin biologisia
29. Ja kahden kanssa olen asunut koko ikäni, joten sisaruksia hekin ovat
30.Kadun aika montaa asiaa mun menneisyydestä
31. Mutta toisaalta, en nyt ehkä ois tämä ihminen ilman niitä kokemuksia
32. Pelkään välillä että menetän kaiken
33. Pelkään myös kuollakseni korkeita paikkoja
34. Linnanmäen maailmanpyörä ( vai mikä lie rinkeli) on pahinta mitä tiedän
35. Silti mä joka kesä löydän itteni sieltä ylhäältä itkemästä :D
36. Mun mielestä aina vois olla kesä ja lämmin
37. Talvessa hyvää on ainoastaan villasukat ja tuleva kevät
38. Mulla on selkeä visio millaseks haluaisin meidän kämpän sisustaa
39. Mut en oo vieläkään onnistunu siinä
40.Samoin tykkään tietynlaisista vaatteista
41. Enkä ikinä kuienkaan löydä sellasia kun itselleni shoppailen
42. Emil kaipaa selkeesti pikkusiskon (sit joskus)
43. Tai no ei ehkä Emil, mut mää haluan pienen tytön mille voi pukea ihania mekkoja
44. Nykyään yks mun lemppariväreistä on vihreä
45. Kun taas ennen sitä inhosin ylikaiken
46.Mun pitäis hakea johonkin kouluun
47. Haluaisin työskennellä hoitoalalla, mut selkä ei kestä
48. Mun täytyis varata kirppispöytä
49. Täällä ois varmaan kolme ikean kassillista vanhoja vaatteita
50. plus Emilin pienet vaatteet

Hienostihan se meni :D
Meille ei oikestaan kuulu mitään ihmeitä.
Rokotusten jälkeen täällä on Herra Aurinkoisen tilalla ollu Herra Myrskypilvi.
Onneksi monet kitinät on pelastanut Hopla.
Mun kummityttö tykkäs kans vauvana tosta, ja kerran sit kokeilin et tepsiskö meillä.

Lisäks oon löytäny ihan hirveesti vanhanajan leluja ja helistimiä kirppiksiltä ja facebookista.
Niitä voisin kuvailla ja tehdä postausta.

Ja myöskään en ole unohtanu postaustoiveita.
Heti kun meillä ollaan taas "normaaleita", niin voi postailla rauhassa.

Tässä vielä kuva Emilistä ja kahdeksan tuntia vanhemmasta Lilli-kaverista! 



Emma

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi me saadaan huomenna ne 3kk rokotukset, toivottavasti ei kiukkuiset vauvat jää pitkäksi aikaa kylään. :) ihana kuva!

    VastaaPoista