tiistai 12. kesäkuuta 2012

Ostoksia ja kummityttöä

Käytiin tuhlaamassa se voittamani 500e Itäkeskuksen TopSporttiin.
Itselleni löysin uuden treenitopin, hihattoman, t-paidan, kengät, shortsit, laukun ja ihanan tuulitakin.

 Toi takki on niin rakkautta ensisilmäykselllä.<3

Jounille ostettiin shortsit, flipflop-sandaalit, tuulitakki ja t-paita.
Ei teettäny kyllä mitään ongelmia tuhlata.. Ainoastaan hupparivalikoima oli vähän turhan pieni, joten sellaset jäi sitte kauppaan kokonaan.

Sunnuntaina mun kummityttö tuli meille yökylään, kun äitinsä lähti Tallinnaan "rentoutumaan".
Oli kyllä ihan huippua, viimeks neiti onkin ollu mun luona yötä toissavuonna. Asutaan eri paikkakunnilla, joten harvoin tulee nähtyä :/
Nellalla on selkeästi kyselyikä. Kaikkeen piti kysyä "miksi". Siinähän sitten yrität selittää asioita niin että kaksi ja puoli vuotias ymmärtäis, eikä tulis enempää "miksiä".
 
poseeraus <3

pikkuserkukset Emil ja Nella

Emil kasvaa kovaa vauhtia.
Ajoittain mua oikein ahdistaa, miten nopeasti aika menee.
Mihin mun vauva on kadonnu?
Tuntuu että nyt on kotona kiljuu ja höpöttelee iso mies.
Vaavisänky pitäis palauttaa tällä viikolla, ja Emilin siirtyä pinnasänkyyn.. Mutta kun mä en tahdo.
Se tekee siitä vieläkin isomman pikkumiehen.



mamman hymypoika<3





Emma

2 kommenttia:

  1. Voi että, kun teidän jätkä on suloinen :)

    VastaaPoista
  2. Ihana Nella <3

    Tervetuloa lukijaksi: http://katrinjaneanblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista