torstai 7. kesäkuuta 2012

Loistava päivä

Tänään oon ollu superonnellinen :)
Aamulla Emil heräili sängyssään kuuden maissa, josta nostin sitten viereen köllimään.
Siinä vetäs taas reilun 200ml maitoa, ja eikös uni maistunut lisää.
Nukuttiin yhdeksään saakka, ja heräsin siihen ku pieni mies nauraa ja tökkii mun leukaa. <3
Hetki köllittiin sängyssä ja mentiin aamupesuille.
Seurusteltiin leikkimatolla ja naureskeltiin typerälle etanalle josta kuuluu laulua.
Pikkujätkä torkahti, ja mä alotin laittaa vieras-/lastenhuonetta uuteen uskoon.
Enhän mä ehtiny saada kun isomummon ompelemat verhot ikkunoihin, kun puhelimeen tuli viesti uudesta sähköpostista.
Sähköpostia lukiessa, selvis että oon voittanu 500euron arvosta Puma tuotteita TopSportista!!
Eli saan ite mennä valkkaa tuotteen haluamastani liikkeestä.
JEEEE!
En oo ikinä voittanu mistään mitään..
(Eiku oon mä kerran festariliput ja yhdestä blogista)
Sitten mun sisko ja Emilin kummitäti tuli kylään ja ehdotti, että lähtee Emilin kans vaunuttelee.
Oon ekaa kertaa yksin kotona Emilin syntymän jälkeen.. Ja mitä mä oon tehny?
Järjestäny tuon huoneen melkein uusiksi ( uutta mattoa ja paria naulaa lukuunottamatta) ja istunu koneella pelaamassa koukuttavia Facebook pelejä :D

Mutta, tän päivityksen pointti oli se, että flunssasta huolimatta oon tällä hetkellä superonnellinen! <3

Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti