perjantai 25. toukokuuta 2012

kuvia ja röllykkää


pahat unet

onnelliset päiväunet. <3

aamuflirtti

isin ja Emilin irvistelyt
uniriepu
kummitädin kanssa




Mun jälkitarkastus oli Maanantaina, kaikki reilassa ja nyt saa alkaa sit treenailee. Suositteli kyllä että kävisin vielä ihan gynellä tutkimassa paremmin tuon kohdun kaksosaisuuden.. Mutta kysymys kuuluu, että millähän rahalla sitä sellastaki tekis.. ?
Poitsun lääkärintarkastus oli samalla, kovasti kehui hänkin pojan ihoa ja jäntevyyttä. Yläkäyrillä mennään, mutta tällä kertaa ei mittoja otettu.

Mua niiiiin masentaa mun kroppa. Okei, mulla ei oo ollu lupaa treenailla synnytyksen jälkeen ennen lääkärintarkastusta.. Mutta SILTI, oletan ja kuvittelen et mun kuuluis olla pienempi.. Tai edes vähän enemmän lähellä sitä mitä ennen raskautta olin.
Tässä nyt julkasen sitten kollaasin, missä ensimmäinen kuva on otettu viikkoa ennen positiivista raskaustestiä, sit on viimeinen kuva raskaana, ja kaks masukuvaa mitkä on otettu viisi viikkoa synnytyksen jälkeen. Röllö maha esittäytyy :



Maanantaina alkaa sit kunnon kuntoilut. Alkuun on ihan turha haaveilla pitkistä juoksulenkeistä, mut jos nyt edes hölkäten pääsis eteenpäin ilman kuolemaa. Salillekin pitää toki päästä kunhan miehen työkuviot rytmittyy paremmin.
Tästä se lähtee :)

Emma






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti