tiistai 22. toukokuuta 2012

Haaste

Ai että mä tykkään tälläsistä "kyselyjutuista".. Kiitos Malla !

Tarkoituksena on vastata esitettyihin kysymyksiin ja keksiä 11 vähintään yhtä kiperää kysymystä seuraaville haastetuille ja heittää haaste eteenpäin.

1. Jos joutuisit autiolle saarelle ja saisit syödä vain yhtä ruoka-ainetta loppuelämäsi, mikä se olisi?
hmm.. Mä oon suhteellisen kaikkiruokainen. Mut sanotaan vaik et herneet. Tai jauhelihakeitto.

2. Mikä on toinen nimesi?
Maria

3. Oletko kissa- vai koiraihmisiä? Molempia. Meillä kotona pyörii (ja seuraa joka paikkaan) kääpiövillakoira Aapo, jolla tulee Heinäkuussa mittariin kuus vuotta.
Mulla oli myös maatiaiskissa Kaustinen. Maailman kilten ja ihanin kissapersoona.<3  kuoli yllättäen vajaa kaksi vuotta sitten.

4. Oletko käynyt Tuurissa? 
En oo. Mut miehelle alotin vihjailee jo talvella, että kesällä lähdetään meidän pienen perheen kanssa Tuuriin.. Ei kuulemma lähetä :D

5. Huonoin tv-ohjelma? 
Miks mulla ei nyt tuu yhtään sellasta rasittavaa ohjelmaa mieleen. Eiku joo! Ex-sinkut. Tarviiko enempää perustella.

6. Elämäsi rohkein teko? 
Rohkein.. Aika vaikee. Synnytys ehkä. Koska mä pelkäsin sitä ihan hirveesti.

7. Bikinit vai uikkarit? 
Nyt täytyy miettiä siltä kannalta et mitä ite vetelis päällensä.. Ja tällä hetkellä se on kyllä uikkari. Jos nyt sekään ihan tänä kesänä :D eli mieluiten bikinit, mut just nyt kysyttynä pakko sanoa uikkarit.

8. Toivoitko enemmän tyttöä vai poikaa? 
Alkuun luulin että olis tulossa tyttö, joten sit haaveilin paljon prinsessamekoista sun muista. Mut ennen rakenneultraa oltiin varmoja että se on poika, ja sitten sitä toivoikin poikaa.

9. Ihaninta vauva-arjessa on? 
Koko paketti. <3 okei, ei ne kitinät aina mieltä lämmitä.. Mutta sen jälkeen leveä hymy ja "juttelut" ja nauruhörinät, aivan parasta <3

10. Mitä pelkäät? 
Menettämistä, sitä että kaikki ihana vietäisiin pois. Sit korkeenpaikankammo on mulla jotain ihan hirveetä. Ei tartte kovin korkeelle mennä kun mä itken äitiä..

11. 10 vuoden päästä haluan?
Olla kahden terveen lapsen äiti ja ehkä sit myös vaimo. Tärkeintä olis ne ihmiset mun ympärillä, ei materia tai muu sellainen.


Kysymykset muille :

1. Mtä on onni?
2. Mikä on paras lempivuodenajassasi?
3. Oletko kummi?
4. Mikä tekee arjesta juhlaa?
5. Inhokkiväri?
6. Mitä kadut / olisit jättänyt tekemättä?
7. Ensimmäinen lemmikkisi?
8. Oletko enemmän isin- vai äitintyttö ( poika) ?
9. Lempimausteesi?
10. Onko sisaruksia?
11. Oletko Facebook addikti?

Ja tämä lähtee kaikille niille jotka lukevat blogiani aktiivisesti :)

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Vastasin siun haastekysymyksiin, löytyvät miun blogista :)

    VastaaPoista
  3. Munkin blogissa on sulle tämmönen haaste :)

    VastaaPoista